In tot ceea ce facem pornim de la premisa ca semnalistica reprezinta o componenta critica a vizibilitatii, necesitand intotdeauna o atentie sporita.

Semnalistica reimprospateaza memoria si extinde efortul altor mijloace de publicitate. De aceea, incepand cu anul 1992, ne-am perfectionat continuu si am devenit un reper al istoriei publicitatii in Romania, punand totodata bazele unei noi forme de comunicare.

Reclame luminoase

Un termen generic ce ascunde in spatele sau o multitudine de repere / tehnologii / materiale / echipamente specifie domeniului: litere volumetrice, casete luminoase, catarge, POSM, totemuri, unipol-uri, prolite-uri, folie electroluminiscenta, panouri tip edgelight, panouri afisare cu LED, roof top / serigrafie, termoformare prin vacuumare, debitare laser, sudura, print digital indoor-outdoor, confectii metalice, sisteme electronice de control dinamica / alucobond, alama, inox, sticla, stiplex, LED, tub cu gaz spectral, Plexiglas, aluminiu / router, waterjet, sudura in argon, masina de vacuumare, laser.

Amenajari fatade

Sticla, alucobond, Trespa, LED screen.

Semnalistica indoor

Elemente horeca, profile afisaj vitrine, profile afisaj perete.

Servicii

Autorizare amplasamente outdoor, design si grafica publicitara, project management, consultanta si proiectare de specialitate, locatii outdoor.

Daca am acoperi toata aceasta gama de produse si servicii, ne-am considera limitati. Este un bagaj minim care se gaseste in atelierele noastre si care reprezinta punctul de pornire in demararea fiecarui proiect.

Atata timp cat mix-ul ingredientelor de mai sus nu are limite si tine de imaginatia si priceperea noastra sa gasim varianta optima fiecarui client, nu ezitati sa ne provocati cu noi proiecte.

De-a lungul existentei am fost alaturi de clientii nostri in procesele de rebranding, achizitii sau fuziuni pe care le-au traversat.

Am fost nevoiti de asemenea sa adaptam in permanenta semnalistica in functie de legislatia in vigoare. Toate aceste procese au dus la dezafectarea unor lucrari importante care merita insa mentionate aici.

Ele vor ramane in istoria productiei publicitare ca martore ale primelor semne de maturizare a climatului economic romanesc dupa 1989.

1992 - 1995


1996 - 2000


2000 - 2005


2006 - 2010